Sociala medier, poddar, datadrivna insikter, native advertising och film. När International Content Marketing Awards 2019 idag släppte sina nomineringar har Make Your Mark gått till final i fem av de tyngsta kategorierna.

The CMA är världens största tävling inom content marketing och i år har nästan 150 byråer från 23 länder skickat in sina bästa bidrag.

Make Your Mark kammade hem fem nomineringar – tre tillsammans med Svensk Adressändring, en tillsammans med Svenska Celiakiförbundet och en tillsammans med Klarna.

– Vi är mycket stolta och glada över våra nomineringar som också visar på den bredd vi kan erbjuda våra kunder. I det här fallet podcast, native, video och sociala medier, säger Jonas Terning, VD Make Your Mark.

Se mer från vår contentkampanj för Svensk Adressändring här.
Se en av våra filmer för Svensk Adressändring här.
#50shoppinghacks kan ses på Klarnas sociala medier i USA.
Lyssna på Glutenpodden här.

Make Your Marks samtliga nomineringar:

Best Branded Podcast Series
Glutenpodden – Svenska Celiakiförbundet

Best Content Campaign
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Best Use of Data & Insight
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Best Use of Social Media for B2C
Klarna, content for SoMe and app – Klarna

Best Video – Series
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Den 26 november går galan av stapeln i London.