Igår gick International Content Marketing Awards av stapeln i London. Make Your Mark var nominerade i fem kategorier – och hamnade på prispallen i två utav dem.

Det var i början på oktober som nomineringarna till den prestigefyllda galan International Content Marketing Awards släpptes. Bland de nominerade fanns Make Your Mark med i inte mindre än fem kategorier.

Best Branded Podcast Series
Glutenpodden – Svenska Celiakiförbundet

Best Content Campaign
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Best Use of Data & Insight
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Best Use of Social Media for B2C
Klarna, content for SoMe and app – Klarna

Best Video – Series
Svensk adressändring – Svensk adressändring

Se mer från vår kampanj med Svensk Adressändring här.
Lyssna på Glutenpodden med Smilla Luuk här.

Igår var vi på plats i London under galan och prisutdelningen. Slutligen kammade Make Your Mark hem två priser – ett brons i kategorin “Best use of Data & insight” för vår kampanj tillsammans med Svensk Adressändring där vi lyfte deras tjänst Eftersändning.

Det andra bronset gick till vår omtyckta podcast “Glutenpodden med Smilla Luuk” som vi gör på uppdrag av Celiakiförbundet, i kategorin “Best Branded Podcast Series”.

– Vårt uppdrag från Celiakiförbundet är att vi genom en podd ska informera om celiaki på ett lättsamt och inspirerande sätt. Med Smilla Luuk och Linus Richert som programledare har vi lyckats få många lyssnare att se mer positivt på sin celiaki – och förmedlat känslan av att de inte är ensamma med sin diagnos. Det är väldigt roligt att det nu uppmärksammas även internationellt, säger Anna Westman Swantesson, som producerar podcasten.

Läs mer om alla våra nomineringar här.