INSTAGRAM FACEBOOK VIMEO
SE | ENG

Två nya digitala talanger

Uncategorized
MAKE YOUR MARK

Två nya digitala talanger

Make Your Mark fortsätter att utveckla sitt digitala erbjudande inom content marketing. Nu senast genom rekryteringen av två nya medarbetare. Detta för att bemöta den ökade efterfrågan gällande både native advertising, influencer-samarbeten och rörligt innehåll.

Efter att den digitala avdelningen gått på högvarv under hösten, förstärks nu teamet av Agnes Nobel som är både fotograf och klippare. Agnes kommer närmast från produktionsbolaget MAG5, där hon bland annat jobbade med Youtube-succén Nordic Hillbillies, men även rörliga produktioner för kunder som Coca-Cola, Santander och Preem.

– Jag har arbetat tillsammans med Agnes tidigare och vet vilken supertalang hon är. När vi nu fick chansen till denna rekrytering fanns det inget att tveka på. Agnes profil passar perfekt för hur vi vill bygga framtidens byrå. Med sina kunskaper och erfarenheter stärker hon både vårt befintliga team och erbjudande som vi fortsatt kommer att utveckla för att bryta ny mark när det gäller att skapa innehåll till våra kunder, säger Samir Chahimi, Head of Innovation på Make Your Mark.

Även Aller medias nativeavdelning Creative Studios, får nya muskler med hjälp av Make Your Mark och nyrekryterade Amanda Olvesten. Som produktionsledare kommer hon tillsammans med existerande team ansvara för influencer-samarbeten kopplade till Aller Medias samtliga varumärken.

Jonas Terning, nytillträdd vd på Make Your Mark sedan årsskiftet, ser fram emot en stark vår med ökat fokus på digitala uppdrag.

– Det är alltid roligt när vassa talanger kommer till oss på Make Your Mark.

Vi är redan en stark byrå med hög nivå på både kreativitet och produktion, men vi är också på väg mot någonting större. Våra kunder rör sig snabbt mot konstant kommunikation i alla kanaler och vi vill kunna hjälpa dem längs vägen, oavsett om det gäller digitala strategier, filmer, printproduktioner eller smarta influencer-kampanjer. Med rekryteringarna av Agnes Nobel och Amanda Olvesten kan vi möta den höga efterfrågan vi har just nu kring native advertising och film på ett bra sätt.

Här skriver Resumé om nyheten.  

 

 

 

 

 

 

    Google Analytics